Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

 

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.




MENU

recepcja TERMY

Dojazd

KLAUZULA INFORMACYJNA (RODO) OGÓLNA

 

KLAUZULA INFORMACYJNA (RODO)

OGÓLNA

Zgodnie z art. 13 ust 1-2 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”) informujemy, że:

Administrator danych osobowych

Administratorem Danych Osobowych (ADO) Pani/Pana jest Spółka Termy Cieplickie Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze przy ul. Park Zdrojowy 5, 58-560 Jelenia Góra
NIP: 611 272 70 06, REGON: 021897376, KRS:0000430598

tel.: 75 75 46 901, e-mail: bok@termycieplickie.pl

Inspektor Ochrony Danych

W Spółce Termy Cieplickie Sp. z o.o. został wyznaczony Inspektor ochrony danych (IOD). Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pomocą korespondencji kierowanej
na adres: ul. Park Zdrojowy 5, 58-560 Jelenia Góra oraz poczty
e-mail: iod@termycieplickie.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO – na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody,

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu wykonania umowy, której stroną jesteście Państwo lub w celu podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy,

  • art. 6 ust.1 lit. c RODO – w celu realizacji obowiązku ciążącego na nas
    w związku z realizacją przepisów Unii europejskiej lub krajowych,

  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO – do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak ustalenie, obrona i/lub dochodzenie ewentualnych roszczeń

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z przepisami prawa

związanymi z celem przetwarzania danych lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia

ewentualnych roszczeń

Odbiorcy danych

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane:

  • podmiotom współpracującym z Administratorem (np. kancelarie prawne, firmy audytorskie, firmy ubezpieczeniowe, firmy serwisujące urządzenia i niszczące dokumenty, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie);

  • naszym podwykonawcom i usługobiorcom (podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane ( np. firmowo świadczącym usługi IT, dostawcom hostingu, firmom kadrowo-księgowym);

  • oraz innym podmiotom, jeśli wynika to z przepisów prawa lub pomiotom uczestniczącym w realizacji zawartej umowy

Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej

Prawa osób, których dane dotyczą

przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych,

  • prawo żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych,

  • prawo żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

  • prawo do przenoszenia danych

Prawo do wniesienia skargi

ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
i profilowanie

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu

Dobrowolność udostępnienia danych

udostępnienie przez Panią/Pana danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne), ale niezbędne do realizacji celu dla którego zostały pobrane i brak ich udostępnienia może spowodować odmowę jego realizacji

Prosimy o potwierdzenie adresu i wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przesyłania newslettera - szczegóły w mailu, który zostanie do Państwa wysłany po zapisaniu się.